سؤالات متداول
- جستجو و انتخاب محصول به چه صورت می باشد؟
برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود میتوانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:
*دسته بندی های سایت میتوانید یکی از دسته بندی هایی که در صفحه اصلی فلورسا قرار دارند را انتخاب کنید و براحتی محصول موردنظرتان را پیدا کنید. دسته بندی های فلورسا شامل باکس گل، سبد گل،جام گل، تاج گل، گل ترحیم و تسلیت، دسته گل و گل و گیاه آپارتمانی می باشد.
*منوی سایت تمام دسته بندی هایی که می توانید از طریق صفحه اصلی انتخاب کنید، از منوی سایت هم قابل انتخاب هستند بعلاوه ما در مناسبت های خاص دسته بندی های مناسبتی را هم در منو قرار می دهیم.
*جستجو برای راحتی شما عزیزان گزینه جستجو در منو سایت قرار گرفته که بتوانید با وارد کردن نام محصول، محصول مورد نظرتان را مستقیما از این بخش پیدا کنید.
- هزینه ارسال محصولات چطور محاسبه می شود و ارسال محصول از چه طریقی انجام می شود؟
ارسال در سراسر تهران و حومه برعهده مشتری محترم میباشد.جهت حفظ کیفیت و تازگی گل ها، تمامی سفارشات با پیک کولر دار تحویل شما عزیزان می شوند.
-من در خارج از ایران زندگی می کنم، آیا امکان خرید از فلورسا را دارم؟
اگر در خارج از ایران زندگی می کنید و قصد خرید گل برای شخصی در داخل ایران را دارید، میتوانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید.
-اگر بخواهیم برای سوپرایز در روز و ساعت خاصی، خارج از بازه تحویل مجموعه، گل را برای ما ارسال کنید، امکان پذیر هست؟
بله، در اینصورت می توانید قبل از ثبت خرید، از طریق راه های ارتباطی، با فلورسا تماس بگیرید و روز و ساعت مد نظرتان رو اطلاع بدید تا در صورت امکان، دقیقا در زمان مورد نظر شما، محصول تحویل داده شود.
-چطور میتوانم محصول مورد نظرم را به سبد خرید اضافه کنم وثبت نهایی سفارش به چه صورت می باشد؟
بعد از انتخاب محصول و ورود به صفحه محصول می توانید با کلیک کردن روی گزینه “افزودن به سبد خرید” که در صفحه محصول قرار دارد، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.بعد از اضافه شدن محصول به سبد خرید، میتوانید با کلیک روی آیکون برو به سبد خرید که در حالت دسکتاپ در بالای سایت، سمت چپ قرار دارد و در موبایل در پایین صفحه قرار دارد، وارد سبد خرید شوید.اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، می توانید محصولات جدید را نیز جستجو و آنها را هم به سبد خرید خود اضافه کنید.پس از انتخاب کالا یا کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، با کلیک بر روی “ادامه فرایند خرید” وارد مرحله وارد کردن اطلاعات سفارش و تسویه حساب شوید. در صورت داشتن کد تخفیف در همین مرحله کد خود را وارد نمایید.در این مرحله اطلاعات فرستنده، گیرنده، یادداشت روی کارت همراه گل، تاریخ و ساعت تحویل سفارش را وارد نمایید. همچنین اگر نیاز به ارائه توضیحاتی در مورد سفارش خود دارید، می توانید در قسمت توضیحات مشتری آن را وارد کنید.
-ارسال پیام همراه گل چگونه است؟
می توانید در مرحله پرداخت، متن مورد نظرتان را که میخواهید روی کارت همراه گل چاپ شود، در باکس مربوطه وارد نمایید.
-آیا قبل از ارسال سفارش، امکان دیدن گل را دارم؟
بله، تمامی سفارشاتی که شما عزیزان ثبت میکنید، قبل از ارسال، توسط شما تایید خواهند شد. ما عکس گل را از طریق پیام رسان ها برای شما ارسال میکنیم و بعد از تایید نهایی شما، گل ارسال خواهد شد.
-رسید سفارش را از چه راهی میتوانم داشته باشم؟
پس از اتمام موفق مراحل بالا، ایمیل ثبت سفارش به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می گردد. کالای شما در تاریخ تعیین شده ارسال می گردد. در صورت نیاز همکاران ما برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.